Campanya porters obertes i preinscripció Bressol 0-3 a l'Escola Bressol Municipal Sentmenuts

Dijous, 18 d'abril de 2024 a les 00:00

El primer cicle de l'etapa d'educació infantil és molt important per al desenvolupament afectiu i intel·lectual de l'infant.  L’escola bressol té una clara funció educativa, perquè el procés educatiu comença en el mateix moment del naixement dels infants i perquè els tres primers anys de vida són els més importants en la seva formació com a persones.

L'escola Bressol Municipal Sentmenuts organitza una jornada de portes obertes amb l'objectiu que les famílies puguin apropar-se als centres, conèixer els equips docents, els projectes, les instal·lacions i preguntar tots els dubtes que aquest procés els hi pugui generar.

La jornada serà el proper dia 29 d'abril, de les 18 a les 20 hores.

Tot seguit us detallem el calendari de Preinscripció i Matrícula de l'Escola Bressol Municipal pel curs 2024-2025:

• Període de presentació de sol·licituds: del 8 al 21 de maig de 2024 a la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Sentmenat.
  • Període de matrícula: del 17 al 25 de juny de 2024
Darrera actualització: 18.04.2024 | 18:15