Èxit rotund a la Nit de l’Empresa a Sentmenat: Reconeixent la contribució al desenvolupament local

Divendres, 12 d'abril de 2024 a les 00:00

Amb l’objectiu de promoure el teixit empresarial local i reconèixer aquelles empreses que van més enllà de les seves obligacions legals per afavorir el creixement econòmic i social de la localitat, l’Ajuntament de Sentmenat va organitzar amb gran èxit la Nit de l’Empresa al Teatre del Coro.

L’esdeveniment, organitzat per la Regidoria de Promoció Econòmica, va reunir a 160 assistents, ocupant la totalitat de l’aforament de la sala. Entre els assistents, destaquen els representants de les 55 empreses del territori, així com personalitats polítiques i empresarials de la comarca, incloent-hi responsables de patronals, membres del Consell Comarcal, i l'alcaldessa, Montserrat Rueda, la Regidoria de Promoció Econòmica, Núria Colomé, altres regidors de Sentmenat i d’ajuntaments veïns i la sra. Eva Menor Cantador, Presidenta delegada de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Turisme de la Diputació de Barcelona.

Durant la vetllada, es va lliurar un reconeixement especial a 30 empreses locals, amb un diploma elaborat per una artista de la localitat. Aquestes empreses van ser distingides per la seva contribució al desenvolupament econòmic i social de Sentmenat, destacant-se aspectes com la generació d’ocupació local, la permanència en el municipi al llarg dels anys, la promoció d’artesans i productors locals, així com la seva col·laboració amb la comunitat i les bones pràctiques empresarials.

Entre els assistents, es va comptar amb la presència de Dolors Garcia, presidenta de l’Associació de Comerciants de Sentmenat, i Jaume Bofill, president de Sentmenat Empresarial, entre altres figures rellevants del teixit empresarial i polític de la regió.

La vetllada es va tancar amb un exquisit sopar, consistint en una degustació de plats elaborats amb productes locals, destacant la riquesa gastronòmica del municipi i posant en valor els productors de la zona.

La Nit de l’Empresa a Sentmenat s’ha consolidat com un esdeveniment clau per promoure la col·laboració entre l’ajuntament i el teixit empresarial local, reafirmant el compromís amb el desenvolupament econòmic i social de la localitat.

Consulta aquí les empreses premiades:

Empreses històriques o amb 3 generacions

• Galí Internacional
  • Ferreteria Rovira
  • Verdaguer Moda
  • Casa Mastrons
  • Persianes i Portes Paré
  • Regals Cristina

Col·laboradors Socials amb Sentmenat

• Hermex
  • GASN 2
  • Ede-Tequima S.L.
  • Essentra Components
  • Scharlab

Productes i artesans

• The Original Planas Bakery
  • Cal Vivet
  • Xarcuteria artesana Cal Miquel
  • Can Fruitós

Suport a l'ocupació local i a la borsa de treball

• Cerabella
  • Kostal Eléctrica S.A.
  • Old Teddy's Company
  • Cajaislant Grupo S.L.U.
  • Emober
  • Coral Extintores
  • Embalajes del Vallés, S.L.
  • Caldereinox S.L.
  • Nogal Palets