L'alcaldessa de Sentmenat, Montserrat Rueda, guardona als premis FAC (Federación Andaluza de Comunidades)

Dimarts, 16 d'abril de 2024 a les 00:00

L'alcaldessa de Sentmenat, Montserrat Rueda, ha estat guardonada als premis FAC (Federación Andaluza de Comunidades) per la seva destacada col·laboració amb les entitats vinculades a aquesta federació.

En una cerimònia celebrada aquest dissabte, l'alcaldessa va rebre el reconeixement per part de l'entitat, que destaca el seu respecte i compromís amb la diversitat cultural i social.

En el seu discurs d'agraïment, l'alcaldessa va expressar el seu compromís continu amb una convivència respectuosa i enriquidora, afirmant la importància de seguir treballant per una comunitat diversa i acollidora. La Casa de Andalusia de Sentmenat, entitat present a l'acte, va ser part destacada d'aquesta celebració per part de l'alcadessa.

Darrera actualització: 16.04.2024 | 15:23