Sentmenat celebra la Diada de Sant Jordi amb una àmplia oferta cultural i tradicional

Dimecres, 10 d'abril de 2024 a les 00:00

Sentmenat es prepara per celebrar la Diada de Sant Jordi amb una programació plena d'activitats per a tots els gustos i edats. Des del divendres 19 d'abril fins al dimarts 23 d'abril, els carrers i places del municipi es transformaran en un espai de cultura i entreteniment.

La festa començarà el divendres 19 d'abril amb un Taller de Punts de Llibre amb Roses o Flors Seques, organitzat per l'Espai Jove La Tèxtil a les 17.30 h. Aquest taller ofereix l'oportunitat de crear punts de llibre únics, una activitat perfecta per a tota la família.

El dissabte 20 d'abril, la plaça de la Vila acollirà la Revetlla del Ball de Plaça organitzada per la Secció Excursionista de la Societat Coral. Amb un sopar de botifarra i porró a partir de les 21 h, els assistents gaudiran d'una nit plena de música i diversió amb el Ball amb l'orquestrina Trama.

El diumenge 21 d'abril, la tradició de Sant Jordi arriba a Sentmenat amb les Parades de Llibres i Roses a la plaça de la Vila de 10 a 14 h. A més, es durà a terme la 23a Trobada de Puntaire a Sentmenat, un esdeveniment que compta amb la col·laboració de diverses entitats locals i de la Federació de Puntaires de Catalunya. Durant tot el matí, els assistents també podran gaudir de La Volta al Món amb 40 Jocs, una iniciativa de la Cia. Ludiesplai que ofereix diversió per a totes les edats.

A partir de les 17 h, Sentmenat es convertirà en una festa amb una Ballada de Sardanes amb la Cobla Ciutat de Granollers i una Cercavila de les Colles pels carrers del poble. A les 18 h, la plaça de la Vila acollirà una altra ballada amb la col·laboració de la Societat Coral i l'Ajuntament de Sentmenat.

La festa culminarà el dimarts 23 d'abril amb la Diada de Sant Jordi. A la Biblioteca Municipal, hi haurà un Espectacle de Màgia amb el Mac Sergi Armentano a les 17.30 h, seguit del lliurament dels premis del 25è Concurs de Punts de Llibre i del 7è Concurs Passaport Gènius a les 18.30 h.

A més de les activitats presencials, durant tota la setmana es durà a terme el Concurs de #Booktok organitzat per l'Espai Jove La Tèxtil, on es premiaran les millors recomanacions de llibres en format de vídeo a través d'Instagram.a

Amb una programació tan variada i emocionant, Sentmenat convida a tothom a participar i gaudir d'una Diada de Sant Jordi plena de cultura, tradició i diversió.

Darrera actualització: 10.04.2024 | 15:19