Subvenció pel casal d'estiu i casalet de setembre

Dimecres, 17 d'abril de 2024 a les 00:00

La subvenció té per finalitat aminorar la despesa total del servei afavorint que les famílies i, per tant, els infants puguin gaudir d’aquest servei d’una manera generalitzada donat que s’entén el mateix com a servei fonamental i d’interès públic en el qual tots els infants tenen el mateix dret a participar sense establir diferències entre ells.

El Casal d’Estiu de Sentmenat i El Casalet de setembre són serveis que ofereixen activitats de caràcter educatiu i de lleure, que tenen una doble finalitat que és oferir una activitat educativa en l’àmbit del lleure per infants de 3 a 12 anys i també promoure la conciliació pel que fa a la vida familiar i laboral en els períodes de vacances d’estiu escolars.

Condicions per a la sol·licitud:

1.- Els beneficiaris/àries d’aquestes subvencions són:

*   Persones físiques
  *   Edat compresa entre els 3 i els 12 anys.
  *   Empadronats a Sentmenat o socis del Centre Esportiu Municipal de Sentmenat (CEM)

Aquestes subvencions són pels infants que es vulguin inscriure al Casal d’estiu o Casalet de setembre organitzat pel Centre Esportiu Municipal de Sentmenat (CEM).

L'import de les subvencions és de 24,83 € per infant per les setmanes de 4 dies i de 31,04 € per infant per les setmanes de 5 dies.

Les sol·licituds es podran presentar de manera telemàtica al portal de tràmits de la Seu electrònica  o de forma presencial a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Sentmenat a partir del 22 d'abril.

Darrera actualització: 17.04.2024 | 14:19